Tevékenységre vonatkozó adatok
2.1 A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre.(SZMSZ)
2.2 A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
2.3 Közszolgáltatások
2.4 A szerv nyilvántartásai
2.5 Nyilvános kiadványok
2.6 Döntéshozatal, ülések
2.7 A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok
2.8 Pályázatok
2.9 Közérdekű adatok igénylése
2.10 Közzétételi listák
2.1. A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre.(SZMSZ)
Az Önkormányzat feladatait és hatáskört meghatározó jogszabályok
? 2011. évi. CLXXXIX törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
? 1991. évi XX. törvény a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről.
? 1992. évi XXXVIII. törvény az államháztartásról.
? 368/2011.(xii.31.) Kormány rendelet az államháztartási törvény végrehajtásáról szóló
? Monok község Önkormányzatának többször módosított 3/2018.(III.27). Önkormányzati rendelete a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról
Monok Község Önkormányzat és intézményeinek Alapító Okirata, SZMSZ
Monok Községi Önkormányzat SZMSZ Egységes Szerkezetben |
|
Rátkai Közös Önkormányzati Hivatal |
|
Monoki Micimackó Óvoda és Konyha |
Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügycsoportonként (ügytípusonként) és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése , hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása , alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok
A Rátkai Közös Önkormányzati Hivatal egyes ügycsoportjaihoz tartozó ügyfajták
PÉNZÜGYI, GAZDASÁGI, SZÁMVITELI VAGYONGAZDÁLKODÁSI ÜGYKÖRÖKHÖZ TARTOZÓ FŐBB HIVATALI FELADAT ÉS HATÁSKÖRÖK LISTÁJA
- költségvetési rendelettervezet előkészítése
- zárszámadás előkészítése
- önkormányzati vagyon nyilvántartása,
- kettős könyvvitel vezetése, pénzfogalom nyilvántartása
- számlarend készítése
- analitikus nyilvántartás vezetése
- statisztikák vezetése, erről adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése
- helyi nemzetiségi önkormányzat költségvetésével, pénzügyeivel, beszámoló készítésével kapcsolatos feladatok
- normatív állami hozzájárulások elszámolása, megyei MÁK felé jelentések megküldése
- eszközök és források leltározása,
- mérlegkészítés
- számlarend összeállítása, felelős a naprakész könyvvezetésért
KÖZIGAZGATÁSI ÜGYKÖRÖK KERETÉBEN ELLÁTANDÓ FŐBB FELADAT ÉS HATÁSKÖRÖK LISTÁJA
általános igazgatás:
- Képviselő-testület munkájához előterjesztések, az ülésekről jegyzőkönyvek készítése, határozatok, - rendeletek nyilvántartása
- döntés előkészítés a polgármester hatáskörébe tartozó ügyekben,
- iratkezelés
- hatósági ügyek
- anyakönyvi igazgatás ( születés, házasságkötés, haláleset)
- hagyatéki ügyek
- személyi adat és lakcímnyilvántartás
- polgári védelemmel kapcsolatos feladatok
egészségügyi ellátás ( háziorvosi rendszer működtetése, )
- állategészségüggyel , állatvédelemmel kapcsolatos feladatok ( állatbetegségekkel kapcsolatos hatósági ügyek, méhekkel kapcsolatos nyilvántartás,
- növényvédelem ( kártevők elleni védekezés elrendelése, tarlóégetés, permetezésről értesítés küldése a méhesek felé,
adóügy:
- a helyi adók, az önkormányzati költségvetés javára más törvényben megállapított adó, adók módjára behajtandó köztartozásokkal kapcsolatos feladatok,
- illetékhatósági feladatok
- gépjárműadóval kapcsolatos ügyek
- adóellenőrzéssel kapcsolatos ügyek,
- adótartozások végrehajtása,
- adó- és értékbizonyítvány kiadása,
- folyó évi, illetve zárási összesítő készítése,
- fizetési kötelezettségről nyilvántartás készítése,
közszolgáltatás:
- választással ( országgyűlési képviselő, polgármester, helyi kisebbségi önkormányzat, népszavazással népi kezdeményezéssel kapcsolatos ügyek intézése
- népszámlálással kapcsolatos feladatok
SZOCIÁLIS , GYÁMÜGYI ÜGYKÖRHÖZ TARTOZÓ ÜGYEK FŐBB FELADAT ÉS HATÁSKÖRÖK LISTÁJA
- Település támogatás ügyek
- Temetési segély
- Gyermekvédelmi kedvezmény
- Bursa Hungarica pályázattal kapcsolatos ügyintézés
OKTATÁSI KULTURÁLIS ÉS SPORT ÜGYEK FŐBB FELADAT ÉS HATÁSKÖRI JEGYZÉKE
- óvoda alapítása, nyilvántartásba vétele
ANYAKÖNYVI IGAZGATÁS
- Anyakönyvi igazgatással összefüggő ügyek intézése:
születés, házasság, haláleset anyakönyvezése és az anyakönyvi kivonatok kiállítása, hatósági bizonyítvány kiállítása
- névváltoztatási kérelmek,
1. születési név megváltoztatása
2. házassági név módosítása
- családi jogállás rendezése születendő gyermekre
- hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos ügyek
- honosítással, állampolgársággal kapcsolatos ügyek
TITKÁRSÁG FŐBB FELADAT ÉS HATÁSKÖREINEK JEGYZÉKE
- a képviselő-testület és bizottságai működésével kapcsolatos feladatok
- polgármesteri, jegyzői ügyviteli feladatok,
- a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok
- hivatali, számítástechnikai, informatikai és távközlési rendszer működtetése
- Ügyiratkezelés, irattározás
- személyi anyag kezelése,
- panaszbejelentésekkel kapcsolatos ügyintézés,
- ügyvitel, adminisztráció és egyéb nyilvántartás
- statisztikai feladatok
Szervezeti, személyzeti adatok
1.1 Szerv neve, elérhetőségei, ügyfélszolgálat,
1.2 Szervezeti struktúra
1.3 Szerv vezetőinek, szervezeti egységek vezetőinek elérhetőségei.
1.4 Ügyfélkapcsolati vezető, ügyfélfogadási rend
1.5 Képviselő testület adatai
1.6 Alárendelt, felügyelt szervek megnevezése, feladatai, adatai
1.7 Szerv tulajdonában lévő gazdálkodó szervezetek adatai
1.8 Szerv által alapított közalapítványok
1.9 Szerv által alapított lapok
1.10 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek
Név: Monok Község Önkormányzata
Monok Község Önkormányzata
Cím: 3905 Monok, Kossuth Lajos utca 2.
Tel.: 47/556-301
Fax: 47/556-308
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Web: www.monok.hu
Monok Önkormányzata
SZMSZ egységes szerkezetben
Képviselő testület: 6 fő+ polgármester
Név |
Jelölő szervezet |
Jelölő szervezet |
Elérhetőség |
Bártfay Emese |
polgármester |
FIDESZ-KDNP |
3905 Monok, Kossuth Lajos utca 2. |
Tőkés Csaba |
alpolgármester |
FIDESZ-KDNP |
3905 Monok, Kossuth Lajos utca 80. |
Azariné Krajnyák Erika |
képviselő |
Független |
3905 Monok, Kossuth Lajos utca 38/B. |
Demeter László |
képviselő |
Független |
3905 Monok, Rózsa utca 14. |
Gergely Lászlóné |
képviselő |
Független |
3905 Monok, Móra Ferenc utca 6. |
Györgyné Újvári Mária |
képviselő |
független |
3905 Monok, Kossuth Lajos utca 44.. |
Hegedüs Szabolcs |
képviselő |
Független |
3905 Monok, Gárdonyi Géza utca 6. |
Bizottságok Szociális és Ügyrendi Bizottság
Elnök: Azariné Krajnyák Erika
Tagok: Demeter László, Gergely Lászlóné, Györgyné Újvári Mária, Hegedüs Szabolcs
Törvényességi ellenőrző szerv: B.A.Z Megyei Kormányhivatal 3525 Miskolc, Városház tér 1.
Név: Rátkai Közös Önkormányzati Hivatal Monoki Kirendeltsége
Cím: 3905 Monok, Kossuth Lajos utca 2.
Telefon:
TITKÁRSÁG |
06 47/556-301 |
NÉPESSÉG, Szociális, Anyakönyv |
06 47/556-302 |
ADÓ |
06 47/556-306 |
PÉNZÜGY |
06 47/556-011 |
Anyakönyv, munkaügy |
06 47/556-308 |
FAX |
06 47/556-308 |
E-mail: www.monok.huEz az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Web: www.monok.hu
Alapító okirat?
Polgármester: Bártfay Emese
Elérhetősége: 06 47/556-301
Ügyfélfogadási idő: minden héten hétfőn 09:00 - 11.00 óráig.
Alpolgármester: Tőkés Csaba
Jegyző: Bodnár Katalin
Elérhetősége: 06 47/556-305
Az ügyintézők, jegyző ügyfélfogadási rendje:
Hétfő |
8:00- 12:30, 13:00-15:00 |
Kedd |
nincs ügyfélfogadás |
Szerda |
8:00- 12:30, 13:00-15:00 |
Csütörtök |
nincs ügyfélfogadás |
Péntek |
8:00- 11:30 |
Rátkai Közös Önkormányzati Hivatal SZERVEZETI EGYSÉGEI
Név |
Beosztás |
Elérhetőség |
Bártfay Emese |
polgármester |
Telefon:06-47/556-301 Fax:06-46/556-308 |
Tőkés Csaba |
alpolgármester |
Telefon:06-47/556-301 |
Bodnár Katalin |
jegyző |
Telefon:06-47/556-305 |
Ügykör |
Dolgozó neve |
Ellátott ügykör |
Adóügy, pályázatok |
Varga Nóra Mária |
gépjárműadó, iparűzési adó, talajterhelési díj, pályázatok |
Pénzügy |
Tímárné Puskás Ildikó |
(pénzügyi, gazdasági tevékenység, Önkormányzat és intézményei pénzügyi tervezése, operatív lebonyolítása) |
Kristóf Lászlóné |
utalások, pénztár |
|
Titkársági ügyek, Anyakönyvvezető |
Nagy Zoltánné |
anyakönyvi ügyek, Bursa Hungarica ösztöndíj igénylés testületi ülések, kifüggesztések |
Munkaügy, közfoglalkoztatás, hatósági ügyek |
Harkály Andrea |
közfoglalkoztatás, munkaügyek állategészségügy, növényvédelmi igazgatás, működési engedélyek, telepengedélyek |
Szociális ügyek |
Tőkésné Krakkai Gabriella |
segélyek, adó-és értékbizonyítvány, hagyaték, lakcímnyilvántartás |
Felügyeleti szerv: Monok Község Önkormányzatának Képviselő-
testülete
Közérdekű adatok
Önkormányzat
Polgármesteri Hivatal |
||
polgármester |
jegyző |
|
Igazgatási csoport | ||
Titkárság Nagy Zoltánné
gyámügyi- és szociális főmunkatárs Tel.: +36 47/556-304
|
||
Kovács Miklósné |
Nagy Zoltánné gyámügyi- és szociális főmunkatárs Tel.: +36 47/556-304 |
|
Pénzügyi csoport | ||
|
Tímárné Puskás Ildikó költségvetési- és könyvelési előadó Tel.: +36 47/556-011 |
|
Varga Nóra |
Nagy-Nádházi Réka |
|
|